Так у Вас є така можливість на протязі 14 днів з моменту покупки.
До поверненню/обміну приймаються товари належної якості зі збереженою упаковкою і цінниками, без слідів
використання.
Товар з розкритою блистерной упаковкою, ношений, з пошкодженими цінниками і/або відірваними
бирками до поверненню не приймається!
Оплата доставки не входить у вартість товару, тому транспортні витрати при поверненні товару належної якості
оплачує клієнт.
Повернення товару здійснює служба доставки Нова Пошта, після отримання нами товару протягом 1-2 днів
проводиться відправка товару на заміну, або повернення грошових коштів на картковий рахунок покупця.
Для уточнення адреси для відправки повернення зв'яжіться з менеджером .
Товар неналежної якості може бути повернений в разі підтвердженого незалежною експертизою заводський брак.
Товари, які мають механічні пошкодження є результатом не акуратного використання не приймаються до
повернення.
Обовязково перевіряйте товар при отриманні посилки на Новій Пошті. Чи не покидайте відділення, поки не
переконаєтеся, що товар відповідає Вашому замовленню.